De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
3447 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een wassen/knippen/baard trimmen á 40 minuten was een behandeling van 20 minuten zonder wassen. Baard is amper getrimd, en waar er is geschoren zaten overal wonden, in m’n gezicht en nek, precies wat ik niet wilde voor m’n fotoshoot de volgende dag.
Vriendelijk, professioneel en gewoon een goede knipbeurt!
Always a pleasure! Always a great haircut!
Top geregeld. Fijne kapper! Altijd kundig en een fijne sfeer. Mo knipt zoals je het mag verwachten
Friendly and efficient service- gracias 😎