Great experience! I recommend the place, it is very clean, cozy, and relaxed atmosphere. The treatment was fine, it was not so much my style as I don’t normally use make up. I would recommend eyelash tinting if you use make up daily.
Behandeling door Willeke
Ana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Willeke is super! Combinatie van kennis van fysiotherapie en ervaring in wellness, maakt de sportmassages echt top. Mijn rug is er dankbaar voor!
Behandeling door Willeke
Marlie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I always come back, because the treatments are the best ever tried!
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Giorgia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
ook nu heb ik weer genoten vd behandeling en een volgende afspraak al geboekt