Echt geweldige behandeling gehad! Nog steeds aan het genieten van een schone huid (3 dagen later!)
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Louiza•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was onze 1e keer bij Heaven Four en zeker niet de laatste! De dames zijn erg vriendelijk en doen hun werk erg graag. Ze nemen echt de tijd voor je! Dat mis ik echt bij de meeste. Ladies bedankt voor alles en ga zo door jullie zijn toppers!
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Regina Torres •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Desanka is a very pleasant person and did a very thorough and professional waxing job.
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Andrea•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne pedicure ervaring. Praktijk heeft een hele prettige sfeer en specialisten zijn bekwaam en vriendelijk.
Behandeling door Willeke
Koosje•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great treatment, personnel tries to make you as comfortable as possible