Hele fijne zaak met ervaren kappers. Wees wel heel duidelijk en herhaal je wens af en toe - ik vroeg alleen het broodnodige (droge punten) weg te halen en eindigde uiteindelijk met kapsel dat korter was dan ik had gewild.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Julia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper, mooie ambiance, en je wordt met veel zorg en aandacht geknipt. Ik kom hier zeker terug.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Linde•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor het eerst en ik ben echt superblij. Wordt ruim tijd voor je genomen en zijn allemaal superaardig en vakkundig.
Styling door Kapper / kapster•
Kleuren - volledigToon alles…
Soraya Akkerman•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste knipbeurt na lockdown. Vriendelijk personeel. Nette salon.