Heerlijk om weer naar de kapper te gaan
Terecht gekomen bij deze salon en ik kom er zeker vaker terug. Attent personeel, nemen echt de tijd ondanks dat ze volgeboekt, kapsters dacht goed mee met wat ik wilde. En goed geknipt! Erg tevreden!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Melinda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top gedaan!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne en goede salon! Top personeel, altijd lachen en vriendelijk, kundig en erg goede prijs!!!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Wouter•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en goed geholpen
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Joyce•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon! Er wordt echt de tijd voor je genomen, heel tevreden!