Het was voor mij de eerste keer bij il mondo. De service was top! Er was een uitgebreid kennismakingsgesprek en daaropvolgend een goede knipbeurt en een plan voor de volgende behandelingen.
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Ankie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geknipt door Sanne, goed meegedacht in nieuw model en mooi en passend resultaat!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Ellen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon en ben tevreden met het resultaat. Zou deze kapper aanbevelen!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door vriendelijke medewerkers die snappen waar ze mee bezig zijn! Kortom; een aanrader.