Ik was echt heel nerveus omdat ik voor het eerst bij een andere salon ging en wel echt van middellang naar kort ging.. maar het is echt perfect. Super lieve vrouw, luistert heel goed naar je. En het eindresultaat is echt perfect!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Shirley•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The hairdresser was great and very reassuring. I came to fix a haircut I received from another salon that wasn’t so great. She was very welcoming and friendly and made sure I liked the outcome. Great atmosphere and I’ll definitely be back again! Highly recommend!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Emily•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!
Styling door Kapper / kapster•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een erg fijne, gezellige en goede kapsalon! Highlights worden heel mooi gezet. Ik ben er weer super blij mee, bedankt! :)
Styling door Kapper / kapster•Highlights - heel hoofd
Amanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi ingericht, heel gezellige sfeer, zeer vakkundige kapster gehad.
Kon niet beter!