Heerlijke relaxte behandeling, skin active met meteen al zichtbaar resultaat. Ik ga voor de hele kuur van 10 behandelingen. Zeer vriendelijke en professionele behandeling.
Yvonne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke ontspannen behandeling gehad! In een mooie salon door een ervaren en kundige Isabelle.
Christine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Top! Isabelle neemt de tijd en is erg vakkundig.
Behandeling door Isabelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Chantal•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad , Isabelle is een topper 👍👍👍
Jacqueline•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben altijd zeer tevreden als ik bij Isabelle ben geweest voor een behandeling