Aardige dame,
Mooie salon,
Luisterd goed naar mijn wensen.
Ben zeer tevreden, kom zeker terug .
Martine •6 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd tevreden bij Isabelle, mijn huis knapt er enorm van op!
Nadine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden. Precies het resultaat wat ik hoopte. De volgende afspraak is al weer ingepland!
Behandeling door Isabelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sanne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Isabelle is echt een topper!! Neemt de tijd voor je is enorm begripvol en ondanks dat het voor ontspanning is kletsen we 5 kwartier in een uur. Maar het resultaat is altijd super en ben ik altijd weer blij als ik naar haar toe mag en ben geweest. Ik raad haar aan iedereen aan.
Een meid die weet wat ze doet en het ook nog eens super goed doet
Linda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
De afspraak was voor mijn dochter: wenkbrauwen epileren/harsen. Fijne sfeer en een professionele behandeling door een vriendelijke en gezellige dame. Mijn dochter voelde zich op haar gemak, dus helemaal goed.