Ik heb een fijne kennismakings behandeling gehad en meteen een vervolg afspraak gemaakt, fijne salon en vakkundige behandeling
Monique•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd super blij als mijn behandeling bij Isabelle mag laten doen, mijn wenkbrauwen zijn dan mega mooi. Ze weet heel goed wat ze doet, en niemand anders komt meer aan mijn wenkbrauwen 😁 is echt een ontspanning moment terwijl we de hele behandeling aan het kletsen zijn.
Linda•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne eerste afspraak gehad bij Isabelle. Goede tips gekregen en vooral een goed verwen-momentje voor mezelf.
Voor herhaling vatbaar!
Marthe•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Behandeling door Isabelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannen behandeling met duidelijke uitleg. Ik kom zeker terug.