Ik mocht gisteren samen met Chantal mijn bruidskapsel uittesten! Een erg prettige en leuke ervaring, Chantal luistert en kijkt goed en denkt vervolgens goed mee. Ik had ook niet anders verwacht als trouwe klant de afgelopen jaren, erg blij mee!
Lotje•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden: fijne sfeer, goede service en precies het resultaat dat ik hoopte.🌷
Maybell•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden.
Mahgam•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over hoe ik geknipt ben. Er werd goed gekeken naar wat ik graag met maar haar wilde en wat bij mij past.
Lisa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer in de Salon. Heel goed geluisterd naar mijn wensen en daarom ook het resultaat dat ik wilde.