Chantal denkt met je mee en adviseert. Verder vond ik haar heel vriendelijk en het allerbelangrijkste: ze heeft m’n haar prachtig gekleurd. Ik ga zeker terug.
Styling door Chantal•Highlights
Sanne •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service, lekkere koffie, geen wachttijd (anders dan nodig is voor haarverf) en een mooi kapsel
Marit•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe plek, fijne sfeer! En goed geknipt als altijd :)
Judith•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Chantal neemt alle tijd voor je en kijkt echt wat bij je past!
Lisa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Correcte en behulpzaam hulp. Mooie studio/ruimte.
Groetjes Marga