Super blij met hoe m’n haar geknipt is! Fijn hoe er meegedacht werd en een prettige sfeer in de salon. De volgende keer dat m’n haar een knipbeurt nodig heeft, kom ik hier graag weer!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Sanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitermate prettige kapsalon met zeer professionele kapsters
Styling door Agnes•Highlights - T-section
Ineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
je haar laten knippen bij kapsalon zus en zo is voor mij een gezellig uitje. Even bijpraten met Monique en Agnes , er wordt deskundig gekapt en ik voel me er helemaal op mijn gemak.