Weer goed geknipt in fijne sfeer met lekker kopje koffie
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Aly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd op tijd, m’n model kan iedere keer weer herhaald worden. We hebben leuke gesprekken.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Jolan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon
Styling door Monique•Highlights - T-section
Jan N•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaren kapsters. Zeer vriendelijk en goede service.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Barbara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor het eerst bij Zus&Zo, hiervoor gekomen omdat een vriendin zo mooi geknipt was dus dacht ik, ik probeer het! Mijn haar is lastig omdat het krult en heel pluizig is en ik ben altijd aan het zoeken hoe ik die soepeler en zachter kan krijgen.
Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Ik voelde me mooi, en na een paar dagen merk ik dat mijn haar echt mooi in model blijft. Bovendien was het ook heel relaxed en gezellig met Agnes. :)