Kapsalon Zus & Zo Reviews

Prinsesseweg 27, Groningen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2613 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd supergezellig bij Zus en Zo Mijn zoon met lichte beperking is helemaal fan van deze zaak. Gewoon een feestje en gezellig bijkletsen. Groet Ré en Djoy
Als man met dunner wordend haar was ik blij dat mijn kapster deskundig en inlevend was. Ik weet al een tijd niet goed wat ik met mijn veranderende haar diktes aan moet. Of wat voor haarstijl nog passend is. En nu ben ik heel tevreden met mijn kapsel en het advies dat ik gekregen heb. Top ervaring !
Zeer prettige salon met een fijne (huiselijke) sfeer. Kundig personeel. De highlights worden heel nauwkeurig en goed ingezet (fijntjes) en er wordt eerlijk advies gegeven. Weer enorm blij met mijn nieuwe coupe!
Very happy with my experience here!! Great haircut, friendly atmosphere, would definitely recommend!
Heel blij met mijn nieuwe kapsel.