Zoals altijd heel mooi in model geknipt, er wordt altijd goed geluisterd naar wat je voor ogen hebt en nooit te kort geknipt. Heel tevreden na al die jaren en hopelijk nog vele te gaan!!
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Corneel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Agnes luisterd goed naar wat je wil. knipt goed en zus en zo is overall een goede nette kappers zaak.
Styling door Agnes•Mannen knippen
Sjors•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar laten knippen bij Kapsalon Zus & Zo is altijd een fijne ervaring.
Styling door Monique•Mannen knippen
JanLeendert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Agnes is gastvrij en vakkundig. Ze geeft goed advies over kleur en haarstijl.