Ben weer helemaal blij met mijn kapsel. Mijn haar is weer mooi geknipt. Helemaal top.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Ingrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele fijne kapsalon: een combinatie van gezelligheid, persoonlijke aandacht en vakkundigheid.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Marjan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kleuring, goed geknipt in een ander model dan ik gewend ben.zeer geslaagd. Fijne sfeer
Styling door Monique•Balayage
Anneke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Styling door Monique•Mannen knippen
Sjoerd•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super blij met me nieuwe haar style. Was al lang niet bij de kapper geweest maar was echt heel gezellig en de kapster luisterde goed naar wat ik wou.