een van mijn favoriete salon waar ik graag naartoe ga jullie gaan goed met mijn haar om niks scheef geknipt! jammer dat het duurder is geworden maar voor de rest echt super ! ben super blij met mn haar
Styling door Chantal•Highlights - half hoofd
paulinda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn behandeld en prima geknipt👍🏻
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Christina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Chantal in haar stoel te zitten!!
Styling door Chantal•Kleuren - volledig
Danielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
weer een prima knipbeurt in een gezellige kapsalon met fijn personeel.