Riley was kind and friendly, really helped me figuring out what the best toner treatment would be for my then-yellow lengths. Very happy with the result!
Toner
Davina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon. Parkeren altijd makkelijk en gratis. En dan ook nog perfect werk geleverd. Top gedaan!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Daan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldige krullen kapper. Vriendelijk en deskundig. En parkeren voor de deur!
Styling door Deborah•Vrouwen - droog knippen
Remke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren klant en tevreden.
Styling door Chantal•Kleuren - uitgroei
Angelique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, aardig personeel. En er word goed geluisterd naar je wens.