Toen Deborah aan het werk was kreeg zij een positieve opmerking van een wachtende klant hoe zij haar werk grondig en nauwkeurig aanpakte. Top service
Styling door Deborah•Mannen knippen
Daan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed geknipt! De derde keer dat ik hier naar de kapper ben geweest en ben elke knipbeurt erg tevreden met m’n kapsel.
Mannen knippen
Jesse•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super, altijd top!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Steffi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vind Chantal een goede aanwinst in het Team van Knappe Koppies. Ben erg tevreden over het resultaat en zo als altijd is het gezellig en leuk om tijdens het knippen de buurt nieuwtjes te horen:)
Ik kom hier graag.