De salon is mooi ingedeeld en mijn kapster wist goed wat te doen met mijn wensen.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt aardige mensen
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn brouw vond mijn haar heel goed geknipt en in een mooie model. Chantal is een vriendelijke en deskundige kapster. Ik kom hier zeker terug voor de volgende knipbeurt.
Styling door Chantal•Mannen knippen
Jan Oranje•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Netjes op tijd. Super ontvangst en een geweldig eindresultaat! Top
Styling door Deborah•Mannen knippen
Daan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben weer fantastisch geholpen, helemaal blij met m’n frisse koppie
Bedankt weer