Vroeg uit de veren om mijn weelderig tierende kapsel te laten fatsoeneren.
Mooi in stijl gehouden door de bazin.
Helaas ontbrak het ditmaal aan de finishing touch, het warme doekje...volgende keer wat later afspreken. Bedankt weer!!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Tom•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne zaak, netjes, aardige mensen en goed geknipt + geverfd!
Vrouwen kleurenToon alles…
Claudia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is precies geworden zoals ik wilde!
Vrouwen kleuren
Quinty•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom met enige regelmaat bij 'Knappe Koppies' om de uitgroei te laten verven. De sfeer is ongedwongen en prettig. Iris heeft me fantastisch geholpen en alhoewel ik vroeg om het haar alleen 'droog te föhnen werd er door een collega toch model ingebracht. Gewoon geweldig: superblij!!
Vrouwen kleuren
Kaate Bekaert•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Thkx Deborah! Kom na vakantie terug om te kleuren 😊👍