Het is altijd een feest om weer naar de kapper tegaan. Ik laat de kleur en model veel aan Deborah over. Zij heeft er meer verstand van als ik. Elke keer ben ik weer, tevreden met mijn opgeknapte knappe koppie!!
Styling door Deborah•
Vrouwen kleurenToon alles…
petra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Toppie
Mannen knippen
Guus•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer prima geknipt
Vrouwen knippen
Willy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed geknipt
Lekker gekletst
Bedankt Monica
Ik kom binnenkort met Guusje langs