The team at L’equipage are knowledgeable, friendly and attentive. My periodic visits are great me-time in an ambiance that feels like home for my hair and self.
Kleuren - uitgroei
Susan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier altijd!
Highlights - T-section
Larissa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en ben altijd blij als ik de salon uit loop!! Echt toppers
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, zoals altijd
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar was aan het einde van de behandeling nog niet precies zoals ik wou. Matthea is verder doorgegaan om precies de stijl te krijgen die ik wou, ondanks de extra tijd dit nog even in beslag nam. Ik vond haar heel zorgzaam en professionel.