Ik ben erg blij met het resultaat van mijn behandeling. Je merkt dat Nathalie er veel verstand van heeft. En ze legt alles goed en rustig uit wat erg fijn is.
Keratinebehandeling
rachelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een genot
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
André•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je wilt een goede massage, dan ben je op een goede adres en in de goede handen bij Vicky. Super goed!!!
Olena