Vriendelijke dames werken er, er hangt een goede sfeer en altijd tevreden met het resultaat. De dames geven ook veel advies en tips, wat erg fijn is.
Föhnen / Stylen
Noura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd kom ik met een perfect krullenkop weer thuis.
Ben zo blij met Nathalie als kapster, maar ook zeker als een lief, leuk en belangstellend persoon.
Föhnen / Stylen
Margriet uit Dronten ( Flevoland )•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige sfeer. Goede behandelingen.
PedicureToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel prettig hoe Vicky alles uitlegde en de behandeling. Dank je wel
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and very well prepared professionals, with good advice for optimizing the result expected by the client.