Beyonce was echt top. Hier schrijft een zéér tevreden klant. Eliane
Black hair
Eliane•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen zitten geweldig, en mijn haar is niet veel korter; blij mee.
Föhnen / Stylen
Annemiek•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn krullen zien er nog beter uit dan ik had gehoopt. Er werd heel erg met me mee gedacht en het resultaat is geweldig.
Vrouwen knippen
Lotus•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful haircut, she is the master of the scissors
Mannen knippen
Mansur•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst en aardige mensen. Echter jammer dat mijn 1e, 2e voorkeurskleuren niet aanwezig waren.
De nagelstylist, die mijn nagels deed, was denk ik een stagiair. Opzich niet erg alleen ze was wel erg traag en heeft het niet super mooi gelakt. Beetje dik en de randjes niet mooi meegenomen.
Ik kom toch nog een keer terug want misschien had ik gewoon net pech. Wel goede prijs kwaliteit verhouding namelijk