I walked out half way through because I was scared of what else she would do to my nails. They took over an hour to remove gel and damaged my Nails pretty badly- never again.
Gellak manicure
Beatrice•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicki is een leuke vrouw met humor en zorgt niet alleen dat je voeten weer eeltvrij en zacht worden, maar je krijgt ook advies over de verzorgingvan je voeten.
Behandeling door Vicky•Pedicure
Valérie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al jaren en wordt door Nathalie geknipt. De voorbereiding is door Beyoncé gedaan - een goede voorbereiding is het halve werk! Wandel al jaren, na de behandeling, altijd dik tevreden de salon uit.