Kom er al jaren en wordt door Nathalie geknipt. De voorbereiding is door Beyoncé gedaan - een goede voorbereiding is het halve werk! Wandel al jaren, na de behandeling, altijd dik tevreden de salon uit.
Föhnen / Stylen
monique•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was erg snel. Ben fijn geholpen en Vicky was erg vriendelijk!
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een prettige behandeling en ze gaf nuttige tips.
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed optijd
Föhnen / Stylen
yanil•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wou een drastische verandering van haarkleur, ik ben enorm goed ontvangen en geholpen. Er is echt de tijd voor mij genomen door elke kapster die er aanwezig was op dat moment, ik ben hartstikke blij met mijn kleur en ik waardeer deze vrouwen zo enorm voor al hun hulp! Nooit meer een andere kapper!