De behandeling was nogal kort en het probleem niet opgelost.
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een kado voor je zelf! Me time- kwaliteit time!
Behandeling door Vicky•Facials / Gezichtsbehandelingen
Olena•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, nauwkeurig en gezellig
Behandeling door Vicky•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky is/was vriendelijk, professioneel, lief zoals altijd. Zo heerlijk om daar te zijn. Je voelt je echt thuis.
Behandeling door Vicky•Pedicure
brigitte•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky liet me rustig binnenkomen met een bakkie thee. Door eerdere ervaringen was het voor mij spannend maar ze nam alle tijd om mij gerust te stellen. Babyzachte voetjes als eindresultaat!