Goede uitleg en info, gezellige salon, super vriendelijk personeel en gewoon kundig.
Behandeling door Vicky•
Medische pedicureToon alles…
Fiona•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Matthea is een heel aardige en ervaren kapster. Ze heeft prachtige highlights gezet, met veel aandacht en zorg voor mijn haar! Het is heel mooi geworden! Zij is zeker mijn vaste kapster!
Highlights - T-section
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk deskundig, persoonlijk een aanrader
Behandeling door Vicky•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ansje•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon met een heel prettige sfeer. Vicky was supervriendelijk en professioneel. Mijn tenen zien er nu al beter uit dan ooit!