Fijnw behandeling, en mijn wenkbrauwen zijn echt super in model gebracht.
Wenkbrauwen - threaden
mouna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De zorg die besteed wordt aan je haar is top zorgvuldig te werk ben altijd tevreden
Kleuren - uitgroei
ingriddors01@gmail.com•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede, gezellige sfeer en zeer schone salon. Het personeel is erg vriendelijk, we voelden ons meteen welkom. Ik was op zoek naar een goede krullenkapper voor mijn dochter van 15 en we hebben er één gevonden: Nathalie Reyes! Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar nieuwe kapsel en wilt nooit meer een andere kapper. Enorm bedankt! Happy puber=happy moeder ;-)
Föhnen / Stylen
Maureen Djomarto•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geholpen. De kapster neemt echt goed de tijd voor je knipbeurt