Super fijne en gezellige ervaring gehad! Ook heel blij met het resultaat. Ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Atoesa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer ervaren in de behandeling. Goede uitleg over de behandeling en proffesionele uitstraling . Vriendelijk en respectvol. Een uitstekende salon
Behandeling door Vicky•
Wimper permanentToon alles…
Marijke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd fantastisch
Föhnen / Stylen
Fabiene•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig geknipt, precies zoals besproken en in lagen die zo goed in elkaar vallen dat je ze niet eens kan onderscheiden. Wat je wel ziet: prachtig volume zonder verdunning:) klasse!