Perfect cut, very nice atmosphere and Stephanie gave me some good advice! Will definitely go back.
Marion•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Stephanie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
héél fijne kapper!
Marlies•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geknipt en gekleurd, ik ben er heel blij mee. Jerry denkt goed mee over hoe je een lange tijd plezier kan hebben van je kleur, zelfs met uitgroei. Dankjewel Jerry!!