Jerry's service is always nice! I got out of her place with a fresh haircut.
Styling door Jerry
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Jerry
Larissa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer als een superblij ei de deur uit gegaan!
Styling door Jerry
Patricia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds kort zit de salon op de Zwaanshals.
De inrichting, de sfeer is een prachtig geheel met oudere elementenen. Origineel, vriendelijk, rustig en pracktisch.
Voeg daarbij de aandacht en vakkennis van Jerry en je hebt de perfecte combinatie.