Heel blij met het resultaat. Zelmy is een top kapper vriendelijk en heel lief zou het aan iedereen aanraden.
Styling door Zelmy•Kleuren - uitgroei
Ungerer•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon .
Erg vriendelijk en een geweldige kapster
Ze verstaat haar vak!
Ik kom zeker graag terug.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Monique•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zelmy is een lieve betrokken vrouw met veel ervaring. Ik ga altijd weer blij naar huis.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Liselotte•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zelmy is een parel in de kapperswereld.
Bij haar moet je zijn!
Veel verstand van alles op het gebied van je haar,
een uitzonderlijk talent, vriendelijk, warm, attent.
Je loopt heel blij de deur weer uit.
Doen!