Weer helemaal blij met mijn onze nieuwe coupe en mooie kleur! Mooi kerstpakketje ook gekregen! Heel leuk en weer een super gezellige middag gehad! Dankjewel Zelmy!
Styling door Zelmy•
Kleuren - volledigToon alles…
Elfriede•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Knipbeurt bij Zelmy is echt een aanrader. Ze is heel kundig en geduldig. Volgende knipbeurt laat ik zeker door deze lieve dame doen.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Jessie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top kapster geweldige ervaring
vakkundig
erg vriendelijk
Weer Fantastisch geknipt en gekapt !
Kom zeker graag terug .
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Monique•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel goed geknipt en folies. Hele prettige ervaring kom zeker terug! Duurde ietsje langer als gepland maar nam alle tijd. Ontzettend aardig en kundig!
Styling door Zelmy•Highlights - T-section
Loren•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top kapster erg goed geknipt zeer hartelijk en deskundig
Kom graag terug .