Zoals de 1e keer was Kimiya zeer professioneel, netjes en accuraat! Relaxte behandeling met een supermooie resultaat! Mijn vakantie kan niet meer stuk! Zeker een aanrader!
Celine Wong•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd zeer tevreden!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
YH•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij met me wimpers en me wenkbrauwen !
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Deborah•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel blij met mijn lash lift! Mijn wimpers bleven wekenlang mooi gekruld en met mascara was het effect nog mooier. Echt een aanrader!
Behandeling door Kimiya•Wimper permanent
Sheila Turabaz•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon supersnel terecht en de sfeer en kwaliteit was perfect! Aanrader