Kimiya is heel vriendelijk en professioneel. Ik ben heel blij met mijn one by one lash extensions!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Sheila•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat! Mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest
Behandeling door Kimiya•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anje•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Henna browtreatment weer goed ervaren!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Birke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame die alle rust en tijd schenkt in je behandeling. Ik ben erg blij met het resultaat! Ik kom zeker terug!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Iris Wobbes•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kimiya had precies door wat ik wilde en daardoor een geweldig resultaat neergezet. Mijn behandeling is nu een week geleden en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Bedankt!