Weer super blij met mijn mooie wimperextensions! Ze zien er heel natuurlijk uit en krijg er veel complimenten over. Er wordt echt de tijd voor je genomen en goed naar je wensen geluisterd. Ik beveel deze salon zeker aan!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Karin•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden met de wimperextension behandeling
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Jing Hu•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk geholpen door Kimiya. Zeer tevreden!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Dilara•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Me wimpers zitten weer super!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Salon•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I was very satisfied with my eyebrows. She is so professional and she is extremely good at what she is doing. My eyebrows look amazing now. Totally recommend it!