Ik had wimperextensions laten zetten in een andere salon; ongelijk gezet, extensions van slechte kwaliteit. Kimiya heeft deze set zorgvuldig verwijderd en vervolgens een nieuwe set aangebracht. Het verschil was goed te zien en het zag er 10x beter (en natuurlijker) uit! Mijn wenkbrauw treatment heeft ze met precisiewerk verricht tot in de puntjes.
Ik kan niets anders zeggen dan dat je hier goed wordt verzorgd. Aanrader!
Behandeling door Kimiya•
WimperextensionsToon alles…
Lan•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer super!!! Wimpertjes zien er weer prachtig uit!!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Bianca•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een lieve vrouw, die ook vakkundig te werk gaat. Ik ben erg blij met mijn behandeling Henna treatment! Ik kom zeker terug.
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Birke•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige week 2D wimpers laten zetten, het ziet er heel natuurlijk uit precies wat ik wilde. Kimiya was heel aardig en stelde me op m’n gemak. Voortaan laat ik mijn wimpers door haar plaatsen!!