Me wimpers zijn heel mooi gedaan. De personeel was ook netjes ik ga zeker terugkomen.👍👍
Behandeling door Kimiya•Wimper permanent
amina•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met deze salon!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ik fijn vond is dat de dame heel erg vriendelijk is. Wat ik niet fijn vond is dat mijn nagelriemen mee gelakt zijn bij 7 vingers en dat de lak niet mooi egaal erop zit. Erg uitgelopen. En zeer zeer weinig kleuren om uit te kiezen.
Behandeling door Kimiya•Gellak manicure
G•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn wenkbrauwen zijn altijd ontzettend netjes in vorm en ze weet precies welke kleur het beste bij je past, kortom PERFECTE wenkbrauwen!
Behandeling door Kimiya•Wimpers en/of wenkbrauwen verven