3 juli mijn wenkbrauwen laten shapen. Super netjes en strak gedaan. Ook gelijk wimperextensions genomen. Ook dit was een groot succes. Vandaag weer terug geweest voor het bijwerken van mijn wimpers.
Kimiya is erg vriendelijk en weet wat ze doet. Ik blijf hier terug komen!
Behandeling door Kimiya•
WimperextensionsToon alles…
Ximena Hernandez•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was super gezellig en ze heeft mn wimpers echt prachtig erop gezet, ben er super blij mee ! Zeker een aanrader :)
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Julia•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Dik tevreden! nette salon, vriendelijk dame en de behandeling was super goed zoals altijd! tot de volgende keer!
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Melany•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk meid heel vriendelijk...en de behandeling was goed!.ben tevreden mee
Behandeling door Kimiya•Wimperextensions
Farina•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg secuur en netjes, snel en mooi resultaat, de wimpers blijven weken lang mooi zitten! Helemaal blij ermee