Altijd gezellig bij lieve Blessing. Ook gaat ze elke keer heel grondig te werk en loop ik weg met mooie voetjes.
Behandeling door Blessing•Pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een zorgvuldigheid!! Inmiddels ben ik in verschillende salons geweest, maar zelden heb ik zo’n goede gellak manicure gehad als vandaag. Ik ben super tevreden! Blessing werkt nauwkeurig en hygiënisch, is vriendelijk en is klantgericht. Aanrader!
Behandeling door Blessing•Gelnagels
Anne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie schone salon en Blessing neemt de tijd en daardoor levert ze goed werk.
Ik ben tevreden🤗
Behandeling door Blessing•Pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels 💅 zijn wee prachtig gedaan door Blessings
Behandeling door Blessing•Manicure
Fatima•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mn wenkbrauwen en lashlift! Heel nauwkeurig en fijn.