Geweest bij Blessin, een lieve vriendelijke vrouw die weet wat ze doet. Vanaf het begin tot eind professioneel. Leuke en aangename sfeer.
Behandeling door Blessing•Pedicure
Melek•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
😍😍
Behandeling door Blessing•
GelnagelsToon alles…
Fabi•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rally nice girl and nice service
Behandeling door Blessing•Manicure
Dalila•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel tevreden over de pedicure, met de nodige precisie en deskundigheid uitgevoerd. Blessing is een vriendelijke schoonheidsspecialiste, ga er altijd met plezier naartoe en ga altijd tevreden weer weg.