Ik merk dat Blessing het graag tot in de puntjes verzorgd, en als je dan ook de deur uitloopt Voelt het alsof je weekendje wellness achter de rug hebt. Heerlijk de voeten laten doen, en daarna nagels gelakt, lekker verwend!! Ons zie je weer verschijnen..
Behandeling door Blessing•
PedicureToon alles…
Henriette•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I love them !!
Behandeling door Blessing•Gelnagels
Fabi•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer en vakkundige
Behandeling door Blessing•Manicure
Fatima•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwam ongeduldig over
Behandeling door Blessing•Pedicure
Enigma•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Blessing neemt altijd ruim de tijd voor mijn voeten. Dat heb ik echt nergens anders meegemaakt. Loop elke keer super blij en tevreden weg met me voetjes :)