Ik werd 20 minuten te laat geholpen en twee vingers bloedde toen ik klaar was. Ze wilden ook heel graag dat ik een volgende keer een afspraak zonder treatwel zou maken, dat vroeg ze wel drie keer; heel ongemakkelijk
Gellak manicure
MB•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience with Alyssia, she's been very gentle and professional and great to talk. 💯