Friendly girl! The gellak quality was not great but she did a good job
Gellak manicure
Pamela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fast and friendly
Roy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Спасибо Варваре за классную стрижку!
С Уважением, Павел
pavel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In jaren niet zo’n goede en fijne knipervaring gehad. Ik voelde me welkom, kreeg goed en vriendelijk advies en had na afloop prachtige krullen. Heel blij mee!
Vrouwen knippen
Melodie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon has a positive energy. They are very friendly and warm. One of the best place in town.