Als ik bij Maud ben geweest, vertrek ik altijd met een big smile. Maud is professioneel, creatief, vakkundig en daarnaast ook heel gezellig! Ik kijk nu al uit naar de volgende knipbeurt.
Styling door Maud•
TonerToon alles…
Janne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
As always I had a great experience for my haircut and also to freshen up with new toner. Maud keeps track of the colour I prefer but is also open to offer new alternatives and advice. My hair always looks great when leaving her salon!
Styling door Maud•
TonerToon alles…
Leonie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met de balayage en knipbeurt! Prachtige kleur en natuurlijke look! Maud is erg kundig en denkt goed mee over wat bij je past en hoe je je haar goed gezond kunt houden. Erg blij met de persoonlijke aandacht en de fijne sfeer in de salon. Zeker een aanrader!
Styling door Maud•
Vrouwen knippenToon alles…
Renske•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze meiden doen hun werk met veel passie en plezier dat is ook altijd te zien aan het eindresultaat. Voor balayage en highlights is dit the place to be.