slecht gearceerd haar vormeloos kapsel. Ik zal deze salon niet voor de tweede keer gebruiken.
Styling door Kirsten•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Maud is een geweldige, professionele en ontzettend gastvrije dame die er steeds voor zorgt dat ik met een geweldig kapsel, grote glimlach en heerlijk gevoel de salon verlaat. Ik ben bij haar langsgeweest voor een balayage en dat heeft ze prachtig gedaan! Ik heb niets anders dan lof voor deze powervrouw!
Styling door Maud•
TonerToon alles…
Adriana•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been coming here since a few months ago and she has done wonders to my hair. When I arrived, they were really damaged and she has made them healthy again. Maud is really welcoming, nice and will listen to your wishes :)
Styling door Maud•Vrouwen knippen
Lea•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader👍
Styling door Maud•Highlights - heel hoofd
Sara•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Maud is expert in cutting hair. She did what I actually want